joi, 22 mai 2008

Interviu intre doi colegi

Mihele Claudiu si Hora Lucian incercam sa realizam un interviu despre situtia pregatirii pentru bacalaureat.
Mihele : Ceau.
Hora : Salut.
Mihele : Cum stai cu pregatirea pentru bacalaureat si pentru atestat ?
Hora : Destul de bine dar mai am de invatat putin.
Hora : Tu cum stai cu pregatirea?
Mihele : Eu stau destul de bine dar si eu mai am inca mult de invatat .
Mihele : Dar cu atestatul cum stai mai ai de lucru la el sau l-ai terminat?
Hora : Atestatul l-am terminat, dar mai am de lucru la revista.
Hora : Tu cum stai cu revista ?
Mihele : Pai la revista mai am mult de lucru sunt abia la inceput de abia am realizat coperta de inceput si cateva articole.
Mihele : Ce parere ai suntem inainte celorlate scolii cu materia sau in urma?
Hora : Ce sa zic eu, cred ca suntem cam pe la mijloc.
Hora : Cu materia,mai avem putin.
Mihele : Asa este mai avem putin si terminam materia.
Hora : La pregatirea materiei am avut mare noroc cu profesori care s-au ocupat foarte bine de noi si le multumim.
Mihele : Da aici ai dreptate am avut mare noroc cu profesorii care au fost ingaduitori cu noi si rabdatorii si mai ales profesorii la a caror materii dam bacalaureat.
Mihele : Iti multumesc pentru acordarea acestui interviu si iti urez succes la bacalaureat si spor la invatat in continuare.
Hora : Mersi la fel.
Hora : Ceau.
Mihele : Ceau.

Niciun comentariu: